2011. december 27., kedd

Az év legszebb napja!

12 évvel ezelőtt...

Az egész 11 éve és 4 hónapja kezdődött... Egy unalmasnak ígérkező este... Gondoltuk elütjük az időt... Szerelmeskedtünk.
4 héttel rá egy hajnali pisiből aztán kiderült, hogy életem legszebb de egyben legvacakabb 9 hónapja elé nézünk.
5 héttel rá, már tudtuk! 8 héttel rá, meg az örömünk megduplázódott... Kiderült ikreket várunk. 12 héttel rá, meg kétségbe estünk...ill. itt már csak én... Elkezdődött az orvostól orvosik rohangálás. 2 hetente ultrahang. Genetikai ultrahang... majd magzatvíz vizsgálat... 6 hét pokol amíg az eredményre vártunk...
24 héttel rá... kimondták a halálos ítéletet... egy megy , egy marad... Nem tudott menni, mert ha megy összeomlik minden.

1999. november 19-én befeküdtem kórházba. november 20-án meghalt az amelyik nagyon beteg volt.
Majd jött 4 hét mikor reggel-este az életem védelmében injekcióztam magam.
December 24 éjjel valami történt... véreztem... Reggel Klinikára be. Orvosom ügyelt, pont váltás volt. Ő műtött volna a váltó ügyelet vezető nem.
Kaptam injekciót, hogy hamarabb érjen a gyermekem tüdeje.
27én reggel jött az orvos, hogy akkor ma.

11.45-kor emelte ki Titit. Anya lettem!!!

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT TITANILLA HENRIETT!


És az ajándékok...


 Ami vitte a prímet...

Reggel jöttem haza a munkából, és a postaládában fehérlett valami...
Kivettem...


Hát az Always küldött termékminta csomagot a 12 évesnek...

Milyen jó, hogy már 1 éve élvezzük a nagylányságot...

Szabó Magda Tündér Lala

Újrakezdés - Vágj bele! (aranyos képek ötletes szöveggel)

...és az elmaradhatatlan torta.

Megkérdeztem milyet szeretne... Sok választás nincs... szereti a fekete erdőt, az orosz krémet meg a parfét...
Anya! A szülinapomon csak PARFÉ tortát eszem.
Beszereztem.
Tettem rá gyertyát, elfújta... ettünk bele... most bent pihen a mélyhűtőben... Nem félek, hogy nem fog elfogyni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése