2013. április 25., csütörtök

Engem az ág is húz... avagy minden összejött

Na , hol is kezdjem...
Talán még tavaly év végén kéne... Egyik délután arra eszméltem, hogy 2 nagy csípés van a hátam közepén. Viszket , és csak nő... Nem gondoltam én semmi rosszra, de megkértem a kollégámat nézze meg. Hát csúnya. Hívtam az allergológus doktornőt a kórházba, hogy rá tudna-e nézni. Rátudott. Mondta is mi csípet meg... Szemem szám tátva maradt... Nálunk ilyen bogár??? Tuti nincs. Porszívóztam mint az örült, de nem találtam semmit... csípések meg csak lettek rajtam... meg Titin is.
Volt férjem mesélte, hogy náluk is van ilyen bogár. :( Mikor Titi ott aludt csípésekkel teli jött haza.
Hozta haza egyik pénteken voltférj a gyereket és elkezdett kutakodni... Hát megtalálta az elkövetőket a nagypapám szobájában.. Megbizonyosodtunk... hívatlan vendégeink vannak... Elindult a küzdelem, az interneten a bújás, ki , hogy tudott megszabadulni tőlük. Nekünk a 4. hónap ami talán megoldja. Volt kint 3x szakember aki azt mondta kiirtották... Nem sikerült. Tegnap olyan volt kint aki a szüleim ismerőse. Most drukkolunk! Elég volt belőlük!!!
Ezzel elindultunk egy lavinán...
Beadtam az adóbevallásom... 91.000-ft-ot kell befizetnem, mondjuk ez az én hibám, mert hülye vagyok a hivatalos papírok kitöltésében.
Elromlott a mosógépem.
Voltférj rátérdelt Titi szemüvegére.
...és akkor még elmentem nyári gumit cseréltetni... Nem volt időpontom, csak az elhatározásom, meg a csomagtartóban a csere gumi készlet. Keresgéltem... aztán találtam egy gumis aki nem időpontra dolgozott. Feltette a centírozóra a gumikat és azt mondta, hogy üt a felni. Vigyem el felnishez. Elvittem... Nagy szemekkel nézett, hogy hogy lehet valaki olyan hülye, hogy a kötegelő műanyag drótot amire egy vonalkód, meg az van rányomtatva melyik tengelyen volt a kerék, nem veszi le...
Akkora szerencsém volt, hogy ki is cserélték, egy fél óra várakozás után a kerekeimet.

Ami jó: az a magánéletem ÉLETTEL!!! Az fantasztikus! Megélünk minden álmunk vágyunk. A hétvégén meg festés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése