2013. szeptember 13., péntek

Egy új élet kezdetén...

A nyár elején elgondolkodtam azon, hogy kell-e nekem ennyi munkahely, kell-e nekem széthajtanom magam, kell -e örök stresszben élnem, még akkor is ha ez csak heti 2 napomat veszi el a héten. Többször átbeszéltük ÉLETtel, átrágtuk, kiköptük, megemésztettük, végig gondoltuk a lehetőségeket, és meghoztam a döntést amit július közepén tudattam mindenkivel. Várva vártam szeptember 1-jét! Persze még várt rám egy leszerelési procedúra aminek egy részét nem kívánom senkinek. Amit a T-mobil csinált velem az kicsit kiakasztott. 2x küldött el másik papírért, tök feleslegesen. 3x-ra már a kapcsolattartóval mentem, meglátták és láss csodát azonnal megoldottak mindent. Utána már szerencsére ment minden mint a karikacsapás.

Érdekes úgy dolgozni, hogy nem beszélhetnek a kolléganők egymással, mert úgy néz ránk a főnöknőnk mintha életellenes bűnt követtünk volna el. Isteníteni kellett mikor hétvégén bement dolgozni...

Így szeptember 1-től már csak 2 helyen dolgozom Titinek nem kell negyed 7-re suliba mennie. Alhat kicsit többet, és mosolyogva mehet suliba.

A suli... A 7. évfolyam. Meglepetés alapjában nem ért minket. Bejöttek az új tantárgyak, és lett új történelem tanárja Titinek. Én ennek örülök, annak kevésbé, hogy ők az első osztálya... Kíváncsi vagyok milyen tapasztalatok szereznek vele a gyerekek.
A nagy falat A kőszívű ember fiai lesznek... (sajnos bármennyire ciki vagy sem, de nem tudtam végig olvasni, sőt a film sem kötött le... :(
Az első hét a Himnuszról szólt. Teljesen ledöbbenek, hogy Titi mennyire könnyen tanul verset, tök hosszú  verseket, de elég gyorsan el is felejti. Azt gondolom ez a betegsége egyik következménye.
Egyenes arányosság -Fordított arányosság...
Felfedezések, barokk, reneszánsz, reformáció ellenreformáció, kálvinizmus. ÉLETtel tanul törit hetente 1x. Imádom hallgatni, imádom, hogy bármit kérdezhetek mesél ÉLET. Nem hülyének tekint amiatt , hogy ezek nem maradtak meg a fejemben. Engem más érdekelt, másban vagyok jó.

Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése