2011. február 8., kedd

Folytatás...

Ott hagytam abba, hogy remélem a lányom nem lesz beteg.
Beteg lett.  Bár ez is vérmérséklet kérdése. Hétfőn kiállítás megnyitóra kellett mennem (szabadon választottan kötelező volt) ezért a szüleim vittél el a suliból Titit. Mikor elhozták szóltak , hogy szerintük lázas. Egész hétvégén 37 fok körül volt a hője. Ez nem láz. Mindegy elmentem érte, és hazahoztam, majd kedden elvittem háziorvoshoz. Nagyon nem volt gáz, csak ha már a szüleim szóltak... Én magamtól vittem volna nyugodtan suliba. Szerencsére Drága otthon volt, így én jöttem dolgozni ők meg kettecskén elvoltak otthon.

Mostanában áttértem a mormota üzemmódba. Ez olyan téli depi. Majd tavasszal, ha jön a kellemes napsütés , fény, meleg akkor jobban leszek én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése