2010. április 14., szerda

Tanácstalanság...

Az élet hoz érdekes dolgokat. Az egyik ilyen az életemben a háttér segítségem. De most erről vele sem tudok beszélni. Nehéz... Nem tudom mit csináljak... Legszívesebben tombolnék. De az nem visz előbbre. Mivel teszek jót??? Ha hisztizek, vagy ha engedem, hogy menjen a saját feje után... Ha visszatartom, vagy ha engedem. Ha feladom, vagy ha harcolok.
Egyedül vagy társsal... Nem szeretek egyedül lenni... De belefogni egy új kapcsolatba, nem hinném, hogy sikerülne.

Kezdek megint eldobni mindent magam körül... Húzodok be a csigaházamba.

Bújnék, de félek...

Tanácstalan vagyok...

Nem tudom szavakba önteni.
Nem értem miért csinálja... Nem értem miért ez a megoldás. Nem értem miért jó ez így? Nem értem , nem értem...

Kérlek kedves szívemnek csücske... SEGÍTS!!!

3 megjegyzés:

  1. Szia.
    Ha gondolod, hogy segít, mesélj.
    Ha esetleg tudok segíteni, szólj.
    Pusza:Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Marcsi, ha segíthetek, szólj...NAgyon ijesztő, amit írsz.:((
    Tudod a számomat...na meg...pfaniko@gmail.com
    puszillak.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok!!! :-))))
    Édesek vagytok!!!

    VálaszTörlés