2010. április 9., péntek

Endoped 2010 1.nap

Életem 2. konferenciája. Együtt a kolléganőmmel. Azt hiszem nem csak kolléganők vagyunk, és így teljesen jól működik ez az egész . Együtt rendeljük az endokrinológiát. Segítünk egymásnak ahol csak tudunk... Ahogy hallgatom most a csicsergését a pasijával, nem sokáig fogunk már együtt dolgozni...:-( Már előre sajnálom!!! De szerintem neki lassan a család, és a várva várt gyerek lesz a fontos!!! De ennek így kell lenie!!! Drukkolok!!!

Szóval, konferencia... 2 hete a professzor Úr kérdezte meg tőlünk, hogy nem lenne-e kedvünk jönni. De volt. Lett szervezkedés, mert elértette, amit mondtam neki, így pár nappal késöbb tudott csak szólni, hogy ketten jönnénk. De szerencsésen megoldódott minden! Úgyhogy most itt Szombathelyen. Idáig nem jöhetett szakdolgozó (asszisztens, nővér, ápolónő) a konferenciára. Az ok nem tisztázott, ez az első alkalom, úgyhogy most ki is használtuk!
Megbeszéltük Ágival(főnéni), hogy munka után vonatra szállunk és úgy jövünk le. Hiszen ezért nem szerettünk volna szabit kivenni. Erre reggel bejelnti, hogy ha mondtuk volna akkor elintézte volna, hogy már délelött lejöjjünk.... Autóval mentem reggel dolgozni, hiszen Drága ment Sopronba mi meg jöttünk ide, a vonat egy csak Csornánál szedik szét. Ő felvette a gyerekeket és hazavitte Őket, és az autó ott várta Őket a pályaudvaron, a kulcsot meg odaadtam neki a vonaton... Milyen okoska is voltam... Persze Ági azt gondolta, hogy majd megkéri a gkk vezetőt, hogy vigyen ki minket a pályaudvarra... Dehát nem vagyunk gondolatolvasók... Ha mondta volna... Akkor sem biztos, hogy másként lett volna...

Megérkeztünk, kijött értünk az egyik doktornő a pályaudvarra. Beültünk az előadásra és egy kukkot sem értettünk belőle... Genetika... Hát elvileg magyarul mondták de mintha kínaiul hangzott volna... Szerencsére nekünk ennyire mélyen nem kell tudnunk...

Elfoglaltuk a szálláshelyünket, ami kényelmes és tetszetős... Átöltözés, majd indulás vissza vacsorázni.

Kellően éhesek legyünk ezért program volt elötte. Először nagyon nem tetszett aztán meghallottam a csaj hangját és beleborzongtam. Francia sanzonokat énekeltek a kőszegi színház művészei.
Aztán jött a vacsi.
Nem erre számítottunk. Előétel: libamáj pástétom salátaágyon édes kaláccsal
Főétel: Szűzérmék valami gyümölcsös mártáson, zsenge egész zölborsóval, francia krumplival
Desszert: töltött fánk

Leginkább valami jó kis magyaros kajára gondoltunk...

Aztán vissza a szállódába... Az orvosok meg buliznak tovább...:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése