2010. április 2., péntek

MRI

Ma vittem kedvenc druszámat MRI-re. De persze , hogy ne legyen ez a nap se eseménymentes, reggel találkoztam apukámmal és elmentünk az OTP-be. Én teljesen feleslegesen...
Aztán Boráros tér Aegon biztosító. Befizettem a már régóta esedékes kötelező díját.
Apukám mondta, hogy ne menjek autóval mert ott úgysem tudok parkolni. Miközben haladtam, gondolkodtam. Elvileg pénteken megyünk endokrin konferenciára. Hajam hosszú amúgy is levágatnám... Ezt péntekenként szoktam, mert akkor nem dolgozom sokáig. De jövőhéten erre nem érek rá... Tehát ma ezt el kell még intéznem... Mikor??? Tehát ha esik ha fúj nekem akkor is autóval kell mennem a Boráros térre mert onnan áttudok menni a soroksári tescoba.
Ügyesen találtam parkolót... Nekem egy bajom van a vezetéssel, hogy parkolni kell ez akkor nem baj, ha elég nagy a hely. Na ! Találtam elég nagyot!!! Befizettem, és elmentem fodrászhoz is. Nagyon jó frizurát csinált a csaj! Nagyon tetszik!!! Az alap ugyan az, de tényleg nagyon jól megcsinálta! Tehát elkértem az elérhetőségét! :-)

Utána haza, és mosás... Mire kiteregettem , megjött Marcsi is. Gyors duma még, aztán irány Kerepestarcsa...
Dugó... nagy beszélgetések... csajos nap... Árkád... egy kellemes telefon... imádom mikor évődnek... :-) Drága összeszedése a munkahelyéről, haza...

Majd Marcsit kivittem az Etelére a buszhoz...
És kit látnak szemeim a jegykiadónál??? Ki ül a nyugalom szigetén??? Hát egyik "boxos" társunk. Tudam, hogy szokott ott dolgozni, de meglepett, hogy most nem kerültem el.
...és leszidott... hogy ritkán írok. Igaza van!
De most majd igyekszem!!! :-)))

Holnap pihi... Vasárnap munka, hétfőn pihi...

:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése