2010. április 11., vasárnap

Endoped 2010 2.nap

Reggel korán kelés. 7kor. Szombaton ilyen korán... Én ezt nehezen teszem... bár már 6 után kicsivel fent voltam... De annyira szeretek aludni!!!

Öltözés, finom reggeli, majd séta a konferencia helyére. Ott figyeltünk tanultunk a végén már nagyon untuk... Szegény utolsó előadók...

Ebéd... Svédasztalos, finom! :-)

Azt gondoltuk, hogy bemegyünk a belvárosba és körbenézünk Szombathelyen... MI tervezünk a konferencia meg keresztbe tesz. Kicsit megcsúsztunk, milyen jó, hogy a 3 órás vonatra vettünk jegyet... Ebéd után vissza a csomagokért a szállodába, majd irány a vasút állomás. Laza 45 perc séta, közben elkapott minket a zápor. Szinte bőrig ázva érkeztünk a pályaudvarra. Még jó, hogy meg volt már a jegyünk. Lehet nem lett volna helyünk visszafelé. Nagyon sokan voltak. Hazaértünk szerencsésen, Drága kijött értünk. Persze ilyenkor minden együtt szokott lenni. Én a vonatról leszálltam, mikor apu telefonált, hogy megérkeztek Mecsekpölöskéről. Még jó, hogy Drága gyerekei itthon voltak, Anna lement Titiért, Ő feljöhetett, minket meg megvártak apuék.

Tegnap nem sok mindent csináltam, elfáradtam.

Ma gyerekek haza, meg persze elmentünk szavazni is. Legnagyobb meglepetésemre Drága fél órát állt sorba, hogy leadhassa a voksát. Persze én nagy szájjal mondtam neki, hogy én nem fogok sorba állni... Dehogynem! Én is álltam, bár ez gyors volt.

Holnap munka, aztán haza felé találkozom drusszámmal, leülünk dumcsizunk kicsit.
Kedden meg megyek lelkizésre. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése