2011. december 30., péntek

Összegzés

Így az év végén azt gondoltam megpróbálom összeszedni mi is történt az egy év alatt...

2011. Ami a legnehezebb és legjobban fáj még az egy szakítás. 4 év után elválni valakitől akit szeret az ember, nehéz.
Ellenben kaptam valakit aki megbecsül, és megmutatja milyen az ha szeretve vagyok. Csak a helyzet az nem éppen ideális. Viszont a héten 5 napot boldog vagyok. :)


Titi olyan amilyen volt idáig is. Cserfes, akaratos. Küzd, és élvezi ha elér valamit!

Munka: Ebben is nagy változást hozott ez az év. Már egy ideje vágytam, hogy egy gyerekháziorvos mellett dolgozhassak. Idén szeptemberben ez a vágyam is megvalósult. Hirtelen, nem így terveztük... De ha már így alakult akkor a  legjobbat hoztuk ki belőle. Szerintem.


Kaptam az évtől egy fotósorozatot, ami az önértékelésemhez ad pluszt. Amit valaki lerombolt, azt most kicsit helyre állítottuk.

Gazdagabb lettem 2 baráttal meg 1 barátnővel... Remélem az élet bizonyítja majd, hogy ezek igen is értékes kapcsolatok lesznek!


Lehetne lelkiismeret furdalásom... De nincs! Ez az egy életem van, ezt kell úgy élnem, hogy ha visszanézek ne érezzem azt, hogy ami kimaradt azt sajnálnom kéne. Most úgy érzem , hogy amit megtettem azt meg is kellett , hogy tegyem.






Mindenkinek nagyon boldog új évet!













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése