2012. október 28., vasárnap

A vizsga... meg az előzmények

Tavaly nyáron amikor visszautalták a nyugdíjbiztosítós pénzem elhatároztam, hogy abból tanulni fogok. Élettel elkezdtünk keresgélni olyan képzést amihez nem kell felvételi, és én is képes vagyok elvégezni. :)
Így találunk egy egészségügyi menedzser képzést. Nagyon sok féle - fajta van a piacon, ez volt a legolcsóbb, de mivel ezt egy egészségügyhöz közel álló intézmény szervezte, azt gondoltuk, hogy ez lesz az ideális.
Nem kell sokat megjelenni 1 év alatt 4x, viszont lehet otthon tanulni. Hát aki nem ebben dolgozik , annak nem biztos, hogy ez az ideális képzési rendszer. A 4 alkalom az főleg  a dühről, és az adminisztrációról szólt. Az elején részt vettünk egy vezetői tréningen ami kommunikációs tanfolyam.Az nagyon jó volt, főleg, hogy én nagyon szeretem ezeket a lehetőségeket.
Majd kommunikációból kellett modulzáró házi dolgozatot írni. Na az nagyon nem sikerült jól... De ezen is túlléptem. Nagy levegő, ez is megvan. A következő nagy feladat a menedzsment házi dolgozat. Ezt jól kitaláltam, de a kórház felső vezetése megtorpedózta. Majd esélyt sem adva, hogy újabb kudarc élményem legyen a szűkebb környezetemben töltettem ki egy kérdőívet és annak feldolgozása lett a dolgozatom alapja. Ez szívem csücske a burnout (kiégés) lett. Azt gondolom jól sikerült! A visszajelzés is ezt bizonyította.
Majd elkezdett vészesen közeledni október 26-a. 30 tétel, és tudás...
Szerencsére volt aki megszerezte a kidolgozott tételeket, így csak tanulni kellett. Jött a 4 napos ünnepi hétvége.  Jó idő, lehetett volna bármi mást csinálni csak tanulni nem... De nekünk a 30 tétel bevarázsolása az agyunkba volt a feladat. 3-an ültünk össze és igyekeztünk minden tudást beleadni, és megtanulni amire a tanárok kíváncsiak lesznek.
26-án izgulva jelentünk meg a vizsgán, majd tétel húzás... Persze, hogy azt húzza ki az ember amit a legkevésbé szeretne. Nekem a kontrolling jutott. Ami eszembe jutott leírtam, elmondtam. A tanárunk persze hozzá mondott még sok mindent, de azt gondolom amit kellett az elhangzott tőlem. A jegyem is ezt mutatta. 75% azaz, 4est kaptam. Egy picike kő legördült.
A következő nagy esemény a szakdolgozat leadása, megvédése, és újra tétel húzás lesz.
November 30.
Aki tud kérem drukkoljon!!!!
Előre is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése