2010. január 31., vasárnap

Hóhelyzet...

van.

Délelött Drága kivitt minket anyukámékhoz. Aztán hamar jött értünk mert akkora lett a hó, hogy alig tudott kiállni a telephelyről.

Este kitaláltam, hogy sütök palacsintát. Kb 15 éve csinálom most először sikerült elrontanom... túlhigítottam... Így dupla adag palacsinta lett... ))


Míg sütöttem, figyeltem a parkolót... Jó autókkal küzdöttek, a parkolással meg az elindulásal... BMW ( de mint megtudtam hátsó kerék meghajtásúak... így értem már!)

Így is sokan kézi erővel tudtak csak elindulni... (megtolták ketten, hárman )

Régen esett már ekkora hó.

Talán hatodik, hetedikes lehettem mikor egy éjszaka akkora hó esett, hogy a suliba az osztályban kb. 5-en ültünk. Így 3 nap hószünetet rendeltek el...

Talán most nem lesz ekkora hó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése