2010. február 1., hétfő

Hát...

lehet jobban jártam volna ha ma fel sem kelek.

Reggel karton keresés, ezt utálom a legjobban. Nem tudom megemészteni, hogy a mai elgépiesedett világunkban ahol minden számítógépen van, miért kell még papír kartont írni. Erre a válasz az, hogy mert a külföldi tanulmányokhoz ezek kellenek... De mindent beírunk a gépbe is... Na mindegy. Elvileg márciusban elmegy a doktornő Afrikába és megszabadulunk a kartonoktól. :-)

Más, bár a helyszín ugyanaz.

10-kor (ez a kiakadásom kezdete) megérkezett a 13.20-as beteg MENTŐVEL. Itt nagy kérdőjelek jelentek meg a fejem fején...A gyereknek meg anyukájának semmi baja nem volt, max annyi, hogy messziről jöttek. Mentős úgy hozta Őket,befekszenek. Nálunk megszünt ez a lehetőség... Tehet ez hülyeség volt... Leültek, maradtak... Jött a doki, gyorsan papírt írtunk nekik és elbocsájtottuk Őket, de jó előre megrendeltem nekik a mentőt vissza...:-)
Azért mert kisebbség miért lehet a mi pénzünkön szállítani Őket???????
Busz, vonat??? Arra nem jár??? Mondtam nekik, hogy a vizsgálat után mehetnek haza. Anya úgy nézet rám mintha földön kívüli lennék... Hogy gondolom én, hogy Ő a gyerekkel akinek semmi baja nincs ami akadályozhatné, hogy a lábait egymás után rakja , buszra vagy vonatra szálljon... Itt gondoltam azt, hogy lehet fel sem kellett volna kelnem ma...

Na holnap újra próbálkozhatunk...
Fűszerezve egy kis fallabdával! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése