2010. február 18., csütörtök

Farsangolás a nagyoknak...

Szombaton farsangban voltunk. Az én Drágám szervezte. Remélem utoljára, mert nem szeretem mikor 2 hétig csak szőrmentén lehet vele beszélgetni...

Elötte még délután 4-től Titinek volt összevont név-szülinapi bulija egy
Mc'Donalds-ban.
Elég jól sikerült!!! :-))

Aztán mi elindultunk a saját farsangi bulinkra.
Mióta buliba járok, most volt először , hogy nem elsőként érkeztem az én Drágámmal. Ott voltam időben, de megígértem a barátnőmnek, hogy elmegyek érte és elhozom. Így biztos volt az érkezése... (különben lehet megfutamodik a bejáratnál... )

Ami feltünk, hogy rengeteg számomra ismeretlen ember jött.
De jöttek a kedves barátok is, akikkel nagyon örültünk egymásnak.

Szememnek és szívemnek kedves emberek!

Készültek képek is!!!!

http://nl20farsang.gotami.fotoalbum.hu/

http://farsang.marcsusz.fotoalbum.hu/

Éjjel haza... HAjnal 3kor az én Drágám megéhezett... ez az éjszakám is rövidnek bizonyult, de sebaj, majd egyszer eztis behozom alvásilag!! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése