2010. február 22., hétfő

Mindent a sportért!

Május közepén lesz, hogy elkezdtem , illetve akkor ismerkedtem meg a fallabda (squash) rejtelmeivel. Akkor első alkalommal sikeresen lesérültem, de tudtam ez az a sport amit nekem csinálni kell. Tehát gyorsan meggyógyultam és lehetőséget kaptam Istvántól, hogy ingyen a sport öröméért és a testem egészségéért játszhassak.
De ez ugye csapatsport, ha nem is egy csomó ember de legalább kettő kell hozzá.
Tehát jöhet a partner keresés. Ne gondolja senki, hogy ez olyan egyszerű...

De aztán sikerrel jártam. Jelentkezett egy csaj aki versenyszereűen játszott és szívesen jött gyakorolni velem. Gyorsan jutottunk egyről a kettőre. Meglepő de aki ismer tudja, hogy nem vékony magas nő vagyok, hanem molett, de izmos. Így az elején nehéz volt, de mivel itt rövid távokat kell csak futni így ez a testalkat sem nagy akadály. Aztán Kata elment külföldre így partner nélkül maradtam, de Istvánnal megszeretette a sportot amit csak nézet, bármennyire ott volt a pálya 10 lépésre tőle.

Majd jött Kriszti akivel nagyon jókat játszottunk. De az élet nekem hozott egy műtétet neki meg más elfoglaltságai lettek, így Ő is magamra hagyott.

Mivel mozogni muszáj így Istvánnal magunkra maradtunk és egy ideje már egymással játszunk.
Vasárnap itthon kitakarítottam jött a telefon és irány a pálya!!!!

Kedd a fix nap, az a fallabdáé.

Imádom!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése