2010. június 29., kedd

Folyt....

Szóval nyaraltunk kicsit. Ami nekem annyira nem nyaralás, hiszen 4 gyerekről kell gondoskodni, terelgetni Őket.
Múlt hétt pénteken megtapasztalhattam milyen sokoldalú az én Párom. Fát vágott! Anyukájánál a nagy szél majdnem kidöntött egy fenyőt. Mivel elég veszélyessé vált ki kellett vágni. Megkérte a sogornőjét, hogy hozza át a fűrészt. Nekiállt és kivágta!!! Annyira büszke voltam rá!

Szombaton hazajöttünk, akkor kiment Drága a gyerekekkel a Kapcsolat koncertre.

Vasárnap gyerekek haza. Valahol örültem neki. Szeretem Őket, bár Zolival elég nehezen jövök ki. Most is az összepakolt ruhákat fogta és kiöntötte mert keresett valamit. Ezek apró dolgok de nagyon tudnak fájni.... Tudom, hogy nekik is nehéz, mert nehezen tudják feldolgozni ami történt a családdal. Remélem azért nem engem tartanak az "ok"-nak amiért nincsenek együtt a szüleik. A váláshoz szerencsére semmi közöm nem volt.

Tegnap munka, meg ma is, bár ma gyorsan hazajöttem , mert Titi most volt először egyedül itthon. Ráadásul reggel, nem találtam a kulcsomat így elég nagy frászban voltam egész délelött. De megtaláltam, így nyugi van.

Amilyen a szerencsém ma végre találkoztam volna a "szellemi irányítommal" huhh... milyen megtiszteltetés, hogy így hívom... de elesett az anyukája így szegény a Balesetiben tölti az estéjét... Pedig végre nézhettem volna a meccset...

Csütörtöktől Titi táborba megy. Kiváncsi leszek milyen lesz neki... Még sose volt. Sporttábor. Reggel 9-re mennek Vácra az úszodába úszni, majd ebéd, aztán a Dunán kajak "edzés", majd kis pihi után irány a lovarda... Unatkozni biztos nem fognak!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése