2010. október 25., hétfő

Elmaradtam...

Ne haragudjatok... Nem direkt van, de sokszor se időm se kedvem összeszedni az agyamat és írni. Sokszor az érzéseimet sem nagyon tudom megfogalmazni.
De megpróbálom összefoglalni mi is volt idáig.
Valahol a szülinapom körül hagytam abba. Megrázott, hogy 35 éves lettem. Furcsa érzés, hogy elmondhatom magamról, hogy jó esetben leéltem az életem felét, még kb ugyan ennyi van hátra. 4 év után végre megértem, hogy a szüleimmel ünnepelhettem. Idáig mindig akkor mentek nyaralni mikor e nemes nap volt. Elhívtak minket a Trófeába. Ettünk egy jót és beszélgettünk. Kellett már.
Aztán  mentek a napok, mígnem az én édes Drága párom elő nem állt az ötlettel, hogy menjünk be egy műszaki boltba és nézzük meg a mosogatógépeket. Néztük, kerestük... aztán találtunk egyet ami nagyon megtetszett, csak drága volt.
De! Drága haza , és talált egy netes oldalt ahol jóval olcsobban hozzá juthattunk.
Így október elején egy szép szombat délelött mosogatógép tulajdonosok lettünk!!! Ezzel egy nagy álmom vált megvalosulttá. Nyáron anyámáknál lakásfelújítás volt... Ők vettek mosogatógépet , én kb 6 éve könyörögtem nekik érte... Dehát... Nem baj! Mi is elértük. Igaz jó sok hétvégéje  ment rá Drágának dolgozással, meg persze én sem szoktam unatkozni és 6-9 napot ügyelek, így talán segítetettem neki ezzel is.

Megkérdeztem az én Drága lányomat, hogy mit gondol Drágáról. Azt mondta, hogy az apjának tekinti kivéve mikor nevelni kezdi. De ez a kisebb rész. :)

A csúcs ma volt... Kiakadtam.
Voltam olyan kedves, hogy adtam eg yapukának egy időpontot úgy, hogy magat írtam be helyette, mert nem tudot TAJ számot mondani. Ma felhívott, hogy jöhetnek-e. Mondtam nem akkor , hanem korábban kéne mert a doktornőnek el kell mennie, erre Ő felkapta a vizet, és elkezdett velem veszekedni. Még alternatívát is ajánlottam fel. A vége aztán az lett, hogy lehívtam a főnökemet és Ő megnyugtatta az Urat... én meg sírtam a széken...
Ritka az mikor kihoznak a sodromból... A doktornő akivel rendeltem, még Ő is mondta, hogy mennyir enyugodt és kedves voltam a  pasival akivel beszéltem... Csak nem volt eredménye.
Az a baj, hogy mivel "hisztivel" és a másik kiakasztásával elérte a pasi amit akart... Ez máshol nincs...

Na egyelőre ennyi... Most megpróbálok aludni kicsit, remélem a gyerekek is ezt teszik! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése