2010. október 26., kedd

Érthetetlen...

Ma reggel fél elött 5 perccel anyukám keres telefonon... Nem is gondoltam bele, hogy ez rosszat jelenthet... Pedig...
Éhgyomorra, alig alvás után jól lebaszott...
Van egy lakásom melyben a nagypapám él, anyám apja, és én az unoka ki nem keveset dolgozik mikor megyek takarítani....
Idáig bárkinek meséltem csipőből a kérdés, miért nem Ő megy??? Az apja....
Lehet ez így lenne normális???

Na mindegy...

Persze jött az adalék... Miért dolgozom ennyit, miért nem vagyok többet Titivel??? Miért kérem meg Őket meg a barátaimat, hogy vigyázzanak rá miközben mi dolgozunk???

Nem is értem...

65 ezer forint mire elég??? Semmire...

Megbeszéltük Drágával, hogy Ő fizeti a rezsit én a kaját...  de hó végére már nekem sem fussa, Ő is beszáll, meg tankol az autóba... meg kereket cserél, meg otthon marad ha jön a szerelő...

Mert ugye ez az Ő idejükben sem volt másképp, csak lehet elfeledkezik, hogy mikor én kislány voltam az összes hétvégén a nagymamámnál voltam, az összes szünet első napjától az utolsóig. Akkor miért baj, ha a Titi is éli az életét...
Tudom, az, hogy a barátja akinél alszik időnként fiú... Titi meg lány. De Ők még csak beszélgetnek, semmi eszükbe sem jut amihez a szexnek köze lenne....

...ezt most jó volt így kiadni  magamból...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése