2010. december 21., kedd

Karácsony közeleg...

...már megint régen írtam... pedig hiányzik... Időnként jön az ihlet, de mire ide ülnék, már csak 3 mondat marad... azt meg feleslegesnek tartom leírni.

Pénteken Titi nagylány lett. Ez jó... de kinek??? Nekünk nem. A betegségéből kifolyólag már tudtuk, hogy jönni fog, de bíztam benne, hogy minél jobban ki tudjuk tolni. Mivel még alacsony. Tudni kell, hogy mi lányok addig növünk amíg nem menstruálunk. Akkor a hormonok elkezdik lelassítani, és megállítani a növekedést.

Közel a jan 12, mikor jön a műtét. De elötte, még karácsony.
Sütöttem karamella pitét. Ez nálunk tradicionális süti. Mindig a nagymamám sütötte mert elég pepecs melo. Tavaly megpróbálkoztam vele sikerrel. Idén újra. Finom lett!!!

Bejgli. Szerintem idén kimarad. Pedig mennyi ideig kerestem, míg pont azt meg nem találtam amit a nagyim sütött. Majd jövőre jobban szervezem a karácsonyi sütés-főzést.

Gyerekek. Titi a héten a szüleimnél. Tegnap bejárták a lakótelepet. Voltak boltban, zöldségesnél. Gyalog! Ma meg elmentek anyu általános iskolai osztálytársához beszélgetni. Szépen lassan , de biztosan haladunk!

Munka. Na az most van dögivel. Mivel a két ünnep között nem dolgozok, így most kell teljesíteni. Mikor bent vagyok nem baj, ha dolgozni kell, de ilyenkor belegondolok, hogy holnap megint "lógni fog a belem"...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése