2010. május 14., péntek

Itthonlevős....

Kicsit messezbről indulok...

A munkahelyem mi minden rendelésen helyt tudunk állni, nincsen az, hogy csak egyfajta rendelésre állunk rá. De, vannak ugye ott orvosok, akik megszoktak egy stilust egy tempót. Senki, még az Igazgató Úr sem teheti meg, hogy ragaszkodik valakihez. Persze ez így nem teljesen igaz, hiszen mindenki ragaszkodik ahhoz akit megszokott, de nem gond ha más megy be helyettünk.
Ha péntek akkor Igazgató Úr. Szeret velem rendelni, nekem ez megtiszteltetés, jó érzés, de tegnap este úgy alakult az életünk, hogy ma nem tudtam bemenni dolgozni. Persze beszéltem a közvetlen főnökömmel, és mondta, hogy sajnálta az Igazgató Úr, hogy nem vagyok...

Miért is nem voltam ma????
Mert már hónapok óta ázik a wc-nk. Ma reggel tudott jönni a szerelő így tegnap este
fél9-kor szóltam, hogy nem megyek ma dolgozni. Teljesen korrektül fogadta a főnököm.

Reggel gyorsan elmentem a piacra, mert Drágának holnap van a szülinapja, és imádja a gulyás levest. Tehát ma azt főztem! Fél10-re érkeztek a szerelők. Elkezdték csinálni a legkisebb helységünket. Közben hívtam a bíztosítóst is. Szerencsére éppen a közelben volt. De mivel nem tudtak a fölöttünk lévő lakásban bejutni így jönnek vissza hétfőn is. Tehát akkor is itthon leszek.
Miközben itthon mostem főztem teregettem, takarítottam, jöttem rá, hogy milyen jó is mikor itthon van egész napot az ember nem betegség miatt, mert így lehet haladni, nem csak egy-egy munkafázist megcsinálni gyorsan este.

Néhány kép...










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése