2010. augusztus 20., péntek

A BKV értem van!!!

Kedvenc napjaim egyike a csütörtök.
Ilyenkor 8 órai munka után még 12 ügyelet. Szeretek ügyelni nem ezzel van a baj....

Ma nem mentem haza abban a szabad 4 órámban ami a két munka között volt, hanem elmentem a Duna plázába, mert elhagytam a Smart kártyám és gondoltam szerzek újat! :-)

Visszafelé a 191-es busszal jöttem, a kicsit késve indult így pont elértem.
Nem ült rajta senki csak én. Megálltunk az összes megállóban...

Végül csak engem hozott el... Mintha  nagy taxival jöttem volna...A szépséghibája persze az volt, hogy nem a kapuban tett ki, hanem a buszmegállóban...

Bár volt rá példa mikor felújították az utat ahol jár a busz , és átterelték ide a kórház mellé, hogy volt kedves sofőr aki a kapuban rakott ki minket...:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése