2010. augusztus 6., péntek

Jogi segítség...

Időnként erre is szükségem van/ lenne.

Ilyenkor áldom az eszem, hogy nem futamodtam meg...

Történt az, hogy elváltam... és hiányozni kezdett valaki mellőlem... Jöhet a társkeresés... Mivel se fiatal nem vagyok már, se diszküba járós, így maradt a net...

Az első próbálkozásom nem járt sikerrel, majd a második sem.
De a harmadik... www.lovebox.hu egy kis reklám...:-)
Szóval ide beregisztráltam, kifizettem azt a napi 10 forintot amiért beszélgethettem, és lőn csoda valaki írt...

Mivel az egészségügyben dolgozom, és itt sok mindent megtapasztaltam, hamar kialakult az a tézisem, hogy akinek "DR" van a neve mellett azt kerülöm...

Szóval... Jött a levél, pár levélváltás után... Mivel foglalkozol??? Jogász vagyok...
Ajjaj!!! Bennem a nagy felkiáltó jel!!! DR!!!!
Találkozzunk... Hát legyen... Nem orvos, bármi kisülhet belőle...
Bár gond itt is adódott... akkor még házas volt! De találkozgattunk, beszélgettünk... Én közben kerestem , kerestem... Ő segített.... mellettem volt.
Egy beszélgetésünk során kérdeztem meg Tőle...- Miért nem válsz el??? Hiszen nem működik... Nem jó... Te nem szeretnél Tőle gyereket...
Erre Ő: Hát még megpróbálja , hátha jó lesz... Megpróbálta ... Nem lett jó... 1 év múlva elvált.

Nekem jött Drága, neki meg jönnek- mennek a nők... de havi 1-2x leülünk beszélgetünk. Nekem létfontosságú, remélem neki is jó!
Ismer már mint a rossz pénzt, a szememből kiolvassa a gondolataimat...
Egy beszélgetés alkalmával megkérdeztem, hogy mi vagyok neki??? Erre Ő: a szívem csücske!

Szóval bármennyire ott a DR egy nagyon jó barátot kaptam vele...
De nem akarom jobban dícsérni mert csak nő tőle a "mája..."

Ha bármi bajom van, mondjuk jogi segítségre lenne szükségem, rögtön Őt hívom! Nekem megvan az a privilégiumom, hogy bármikor hívhatom, felveszi, vagy visszahív amint tud.

Heti 1 telefon beszélgetés az alap... Hát hétfőn is fel fogom hívni mert megint szükségem van a jogászságára...  Mint kiderült lehet, hogy nem... Megoldódnak maguktól eme kérdések...

Drágának visszatarták a fizetését... Megtehetik??? Háááát, nem tudom. Az a gáz, hogy a főnöke lakásában lakunk. Most , hogy új munkahelye van mennünk kellett volna, de maradhatunk, de mindent le kell nullázni, rendbe tenni. Azt gondolják, ha nem kapja meg a pénzét akkor abból levonják amit kell... De a havi számlákat , hogy fizessük be???

Na majd hétfőn kiderül....

Köszönöm R!!!!

Legkedvesebb barátnőmnek Ő a mumusa... legalábbis én mindig vele fenyegetem...
Erre Ő: Dr. Csernus 2 nem kell... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése