2010. augusztus 10., kedd

Éjszaka...

Szeretek éjszakázni.  Mivel alapjában bagoly típusú ember vagyok, így könnyen fent tudok maradni sokáig. Szerencsére tegnap erre nem volt szükséges, bár aludni azt nem tudtam.

Hajnal fél 4 kor telefon... Gyerek lázas, hirtelen ment fel... a láz úgy szokott, nem kopogtat előtte, hogy bejöhet-e???   39 , 6 fok
Igen ez egy magas láz, de csillapítható! Mondtam anyukának adjon a gyereknek egy lázcsillapítót...

Fél óra múlva újabb telefon... Mentők... Anyuka kihívta Őket mert Ő izgul, aggódik mi lesz a gyerekkel...
Elvileg ha minden jól megy akkor le megy a láza... Ha nem megy minden jól akkor feljebb megy a hője és be kel tenni hűtőfürdőbe. De a gyerekek 99,5 %- jól reagál a gyógyszerre...
Ez a gyerek is. Orvos kiment, ott 38, 6 fok a láz. Ez pont az a hőmérséklet amin elgondolkodunk, hogy adjunk-e gyógyszert vagy sem...

Nem értem a szülőket, mi is voltunk gyerekek, velem meg a húgommal sose futottak ügyeletre, és nem azért mert csak hétköznap lettünk betegek...
Én vagyok a jó példa és az a kevés 0,5% egyike akinek nehezen megy  le a hője.
Ilyenkor alszom 24 órát folyamatosan, kb 3 óránként felkelek, mert nem jól vagyok, beveszem az aktuális gyógyszert, wc és irány vissza aludni. Ez a legjobb  gyógyszer!

Ha megjelenik a láz, a legjobb orvos sem tud 24-48 órán belül okosat mondani, hiszen ez egy tünet csak. Csillapítani kell, és ha jön hozzá torokfájás, vagy valami más akkor kell orvoshoz menni!

Eszmefuttatás volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése